شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات LHShop
کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات و برنامههای کاربردی LHShop به دقت ملاحظه فرمایید.
ورود
کاربران به وبسایت LHShop هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرحهای
تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری LHShop و سایر خدمات ارائه شده توسط LHShop به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه
استفاده از سرویسها و خدمات LHShop است. توجه داشته باشید که ثبت
سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین LHShop
از سوی کاربر است. لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه
توافقهای قبلی محسوب میشود.
توجه داشته باشید کلیه اصول و رویههای LHShop منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون
تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین
مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای LHShop تغییراتی در
آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر
شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبتنام درج کرده است، به
ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات LHShop اقدام کند.
همچنین از آنجا که LHShop یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا
مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
هنگامی که شما از سرویسها و خدمات LHShop استفاده میکنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید
میکنید و یا به LHShop ایمیل میزنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام میشود و در
صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویهها باشد، شما موافقت میکنید که LHShop به
صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویسهای الکترونیکی) به
درخواست شما پاسخ دهد.
همچنین آدرس ایمیل و تلفنهایی که مشتری در پروفایل خود ثبت میکند، تنها آدرس ایمیل و تلفنهای
رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخهای شرکت از طریق آنها صورت میگیرد.
توجه داشته باشید که 09375553032 - 09102468761 - 09376534368 - 09201357917 تنها شمارههایی است که LHShop از طریق آن
برای کاربران و مشتریان خود پیامک (اس ام اس) ارسال میکند.
بنابراین ارسال هرگونه پیامک تحت عنوان LHShop، با هر شماره دیگری تخلف و سوء استفاده از نام LHShop است و در صورت دریافت چنین پیامکی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به luxury.hamed.shop@gmail.com
اطلاع دهید.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
LHShop به اطلاعات خصوصی اشخاصی که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن
محافظت میکند.
LHShop متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز
برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت LHShop، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.LHShop.com است.
ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس
نمیگیریم. وب سایت LHShop هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.LHShop.com و همچنین،
هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و
غیره ندارد و هیچ گاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها
میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند.
LHShop همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست
مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر
یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاع
رسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به
عهده شرکت حمل و نقل است و LHShop تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل
امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش LHShop اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و کلیه متعلقات
و فاکتور به خدمات پس از فروش LHShop ارسال شود.
برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.